FAQ

Bezorgopties en -kosten

Pakketdienst GLS
Kleine bestellingen (onderdelen belijningswagen, voetballen, accessoires,...)

  • BE + NL: 12,40€ ex BTW
  • FR: 19,00€ ex BTW

Distributiedienst GLS
Bussen en IBC box belijningsverf, belijningstoestellen, pallet poeder,....

  • 0 tot 580 kg: 65,97€ ex BTW
  • 580 tot 1000 kg: 113,67€ ex BTW
  • + 1000 kg: 367,50€ ex BTW

Directe verzending vanuit leverancier
Doelen, dug-outs, onderdelen doelen,....
De prijs is afhankelijk per regio, de prijs wordt correct berekend in het winkelmandje als je bent ingelogd.

Eigen vervoer
Er is eigen vervoer vanuit Expo-Line mogelijk maar dit hangt af van de bestelde artikelen. Wij zullen je hiervan persoonlijk op de hoogte brengen.

Levering via GLS Pakketdienst

Bestellingen worden meestal binnen de 48 uur geleverd, uitzonderingen zijn mogelijk.

Van zodra je bestelling klaarstaat voor levering ontvang je een mail van de pakketdienst GLS. Zij informeren je verder over de status en levering via mail.

Heb je geen mail ontvangen? Kijk ook even je spam mailbox na.
Nog geen mail ontvangen? Stuur een mail naar info@expo-line.com met vermelding van je ordernummer en we zoeken het uit voor jou.

Levering via GLS

Bestellingen worden binnen een termijn van 10 werkdagen geleverd.

Op maandag, woensdag en vrijdag worden de bestellingen opgepikt door de distributiedienst GLS. Zij zullen je informeren over de levering. Houdt zeker je mailbox (ook je spam) goed in de gaten want de info gebeurt per mail!

België
Je ontvangt een mail van GLS met daarin de vraag wanneer er geleverd kan worden. Er is ook proactieve communicatie, de dag voor de levering. 

De dag van de levering wordt er voor het leveringsmoment ook nog telefonisch contact opgenomen. 

Nederland

Je ontvangt een mail van GLS met daarin de vraag wanneer er geleverd kan worden. Er is ook proactieve communicatie, de dag voor de levering. 

De dag van de levering wordt er voor het leveringsmoment ook nog telefonisch contact opgenomen.

Was je niet aanwezig toen de bestelling werd aangeboden?
Stuur een email naar info@expo-line.com met vermelding van je ordernummer en wat er misloopt.

Loopt er iets fout? 
Stuur een mail naar info@expo-line.com met vermelding van je ordernummer en wat er misloopt. 
Dan zoeken we dit uit voor jou.
Soms kan het even duren voor je antwoord krijgt maar dan zijn we druk bezig om dit uit te zoeken samen met GLS.

Levering via een andere transporteur

Nadat je bestelling klaarstaat voor levering ontvang je een email, houdt dus zeker je mailbox (ook je spam) goed in de gaten!

Stuur een mail naar info@expo-line.com met vermelding van je ordernummer en wat er misloopt? Dan zoeken we dit uit voor jou.

Beschadiging aan een zending?

Meldt dit zeker aan de chauffeur zodat er een nota van gemaakt kan worden en neem foto’s.

Daarna stuur je een mail naar info@expo-line.com met vermelding van je ordernummer, de foto’s en wat er beschadigt is. Daarna nemen wij contact met je op hoe we dit afhandelen, dit is afhankelijk per vervoerder.

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Je kan je bestelling afhalen. Deze optie kan aangevinkt worden bij het plaatsen van de bestelling bij het tabblad ‘levering’.

Let op! Afhaling is enkel mogelijk op maandag en vrijdag.
Maandag          08:00-12:00         13:00-16:00
Vrijdag             08:00-12:00         13:00-14:00